Erfolgsstrategien für DJs und Events

Literaturverzeichnis 114 Fikentscher, K. (2013): ‘It’s Not the Mix, It’s the Selection’: Music Programming in Contemporary DJ Culture, in: Attias, B. A., Gavanas, A., Rietvelo, H. C. (Hrsg.), DJ Culture in the Mix – Power, Technology, and Social Change in Electronic Dance Music, New York 2013, S. 123-149. Fitzgerald, G. (2011): Fashion’s Musical Future, in: Music Week, o. Jg., H. 18, S. 18. Focus (2016): Tomorrowland-Festival macht Abstecher nach Deutschland, URL: http://www.focus.de/kultur/musik/tomorrowland-tomorrowland-festival-macht-abstechernach-deutschland_id_5497346.html, Abruf: 04.05.2016. Folkes, E., Gatterer, G. (2006): Generation 50 plus: Ratgeber für Menschen in den bes- ten Jahren, Wien 2006. Franz, H., Hennes, G., Kapteina, H., Schumann, M., Schürmann, M. (1980): Wie hinterm Preßlufthammer, nur unheimlich schöner! – Discokultur in Jugendhäusern, Bensheim 1980. Fraser, A. (2012): The Spaces, Politics, and Cultural Economies of Electronic Dance Music, in: Geography Compass, 6. Jg., H. 8, S. 500-511. Freter, H. (2004): Marketing – Die Einführung mit Übungen, München 2004. Freter, H. (2008): Markt- und Kundensegmentierung, 2. Aufl., Stuttgart 2008. Garnier, L., Brun-Lambert, D. (2013): Elektroschock – Die Geschichte der elektronischen Tanzmusik, 4. Aufl., Höfen 2013. Gavanas, A., Reitsamer, R. (2013): DJ Technologies, Social Networks and Gendered Trajectories in European DJ Cultures, in: Attias, B. A., Gavanas, A., Rietvelo, H. C. (Hrsg.), DJ Culture in the Mix – Power, Technology, and Social Change in Electronic Dance Music, New York 2013, S. 51-77.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjY5